"These Four Walls"

Dom här senaste dagarna så har jag hållt på och fixat och suttit upp nya planser på väggarna. Förut var det så att jag hade en vägg med bara Jonas Brothers och en vägg med Miley Cyrus och en vägg med Taylor Swift men nu har jag blandat alla på alla mina väggar, men jag är inte riktigt helt klar än så förmodligen så hoppas jag på att jag blir klar i morgon för jag ska få ett par av Emma och jag har lovat henne att hon ska få en stor affisch på Taylor Swift eftersom att jag inte har någon mer plats för den uppe på någon vägg. Men här kommer det bilder upp på väggarna eftersom att jag har lovat Emma att jag skulle foto och lägga upp dom här i bloggen så att hon kunde se hur dom blev. :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0